Kész a kecskeméti Mercedes új ruhája

2014 ápr 22
Megosztás
új mercedes B

A tervek szerint az ősszel érkezik a megújult Mercedes B osztály. Új hűtőrács, lámpák, LED, biztonsági rendszer, a motorok viszont maradnak. A héten meg BrandTrend konferencia.

 

Ősszel lesz már három éve, hogy bemutatkozott a Mercedes B-osztály második generációja, úgyhogy ideje egy kisebb aktualizálásnak. Mivel az értékesítésekre nem panaszkodhat a gyár, épp csak a kötelező kört futják meg.

Az Automotor.hu szerint az autónak átalakul például az első fényszórók formája, kicsivel szélesebb lesz majd a hűtőrács, mivel a fényszóró az A-, GLA- és C-osztályhoz igazodva csúcsos belső sarkot kap majd. Ezzel párhuzamosan a jelenleg még felülről ívelt nappali menetfény is a búra alsó részébe költözik majd át. Mivel a prototípuson jó vastagon álcázzák az első lökhárítót, várhatóan átalakul egy kicsit annak megjelenése.

Hátul még ennyi változásra se számíthatunk, valószínűleg a lámpa belső részét rendezik át, karakteres LED-es dizájnra számíthatunk. Ezen kívül még a kipufogó-végződés is átalakul, az része lesz a diffúzort idéző alsó betétnek. Műszakilag nem várunk nagy változást, az akkumulátoros-elektromos változat április 11. óta készül már Raststattban, ennek gyártását nem hozzák Kecskemétre, és egyébként se számíthatunk új motorokra. Az aktív biztonsági rendszere sora várhatóan bővül majd néhány elektronikus segéddel. Ősszel, a Párizsi Autószalonon várható a felfrissített B-osztály bemutatkozása.

A hírösvény információi szerint az új B osztály novemberben kezdik el gyártani Kecskeméten.

Húsvét utáni konferencia

A Mercedes gyárban rendezi április 24-én a BrandTrend a CSR és márkaépítés közös jövőjéről szóló konferenciáját. Exkluzív gyárlátogatás az első 100 regisztrálónak. 

A BrandTrend ötödik konferenciája a CSR és branding területek összefonódásának trendjének és a különböző márkák fenntarthatósági stratégiájának  bemutatását tűzte ki célul.

A vállalatoknál egyre inkább elfogynak a termék-megkülönböztető előnyök, a márkáknak nincs mondanivalójuk, ezért nem létrehoznak történeteket, hanem meglévő ügyekhez, akár társadalmi problémák megoldásához csatlakoznak. Tehát a CSR és a branding egyre inkább közös utakat keres és talál magának.

Abban a pillanatban, hogy egy vállalat társadalmi ügyek részesévé válik, természetesen egyfajta márkát épít.

A fenntarthatósági célok márkastratégiába integrálásával a CSR tevékenység valódi és hiteles társadalmi befektetéssé válik, mely hosszútávon a vállalat, a márka értékének növeléséhez járul hozzá.

Ezt a konferencia olyan vezető külföldi és hazai szakemberek előadásain keresztül teszi, mint:

• Gaál József, a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara Ipari Ügyekért Felelős Alelnöke

• Kőszegi András, a BrandTrend alapítója, ügyvezető igazgató

• Hesz Tamás, a Mercedes-Benz Hungária Kft. Mercedes-Benz személyautó kereskedelmi és marketingigazgatója

• Joseph Laurentius Mayrhofer, a "DIE MarkenWertExperten" márkaértékelő és márkatanácsadó Intézet, a BrandTrend márkatanácsadó ügynökségi partnerének ügyvezető igazgatója.

A konferencia részletes programja az alábbi linkre kattintva elérhető: http://www.ezacsr360.hu/program/