Megváltoztak a kéményseprés szabályai

2017 nov 13
Megosztás
Filantrop

A kéményseprő-ipari tevékenységről szóló 2015. évi CCXI. törvény a korábbi szolgáltatási rendet megváltoztatta. A továbbiakban a lakosságnál a kéményseprő-ipari közszolgáltatást a Katasztrófavédelem, míg a nem lakossági kéményhasználók (továbbiakban: közület) esetében a szolgáltatást a Katasztrófavédelem által nyilvántartásba vett Szolgáltató (FILANTROP Kft.) látja el (Ez alól kivételt képeznek a Társasházi ingatlanok, az ő esetükben a lakossághoz hasonlóan szintén a Katasztrófavédelem jár el).

Ki számít közületnek?

A nem természetes személy tulajdonában álló, vagy gazdálkodó szervezet* székhelyeként, telephelyeként, fióktelepeként bejegyzett ingatlan.

A törvény 2. § (7) bekezdés alapján a szolgáltatást minden közületi ügyfélnek kötelező megrendelni!

Kivel végeztessük az ellenőrzést?

Olyan szolgáltatóval, aki teljes körű ellenőrzést végez, aki folyamatosan elérhető, a kéményhasználó rendelkezésére áll és ismert szolgáltatói múlttal rendelkezik.

A FILANTROP Kft. a katasztrófavédelmi hatóság szolgáltatói nyilvántartásába felvételre került Jász-Nagykun-Szolnok Megye, Pest Megye, Tolna Megye teljes területére, Békés Megye területére (kivétel: Gádoros, Békéssámson), Bács – Kiskun Megye és Csongrád Megye részterületére vonatkozóan, aminek megfelelően teljes körben jogosult a tevékenység folytatására.

A FILANTROP Kft. megalkotta Üzletszabályzatát, amely tükrözi az 1949 óta kéményseprő-ipari tevékenységet végző FILANTROP Kft. által megfogalmazott stratégiát, mely szerint a fő tevékenységünk az élet- és vagyonvédelem szempontjából alapvető feladat. A szolgáltatás szakszerű, minden igényt kielégítő, megbízható elvégzése alapkövetelmény, az udvarias, körültekintő szolgáltatási magatartás egyidejű betartásával. Társaságunk 100 % állami, önkormányzati tulajdonosi háttere egyrészt biztosítéka a hosszú távú, magas szakmai színvonalon való szolgáltatásnak, másrészt kötelességet is jelent számunkra, hogy fedhetetlen erkölcsi hozzáállással végezzük tevékenységünket. Feladatunk során célunk, hogy a megrendelők igényeit teljes körűen kielégítsük és kialakítsunk egy megrendelő-szolgáltató közötti kölcsönös bizalmon alapuló korrekt kapcsolatot.

Fő irányelvünk, célkitűzésünk, amely napi tevékenységünket meghatározza:

EMBERBARÁT MINŐSÉGI SZOLGÁLTATÁS – ELÉGEDETT KÉMÉNYHASZNÁLÓK – FILANTROP KFT. 

 

unknown.jpg

Környezetvédelmi és Fűtéstechnikai Nonprofit Kft.

6000 Kecskemét Ipar utca 2.

Telefon: (76) 322-321 Email: filantrop@filantrop.org