A TERMOSTAR elindította a távfűtést Kecskeméten

2017 szep 23
Megosztás

Az időjárási előrejelzéseket és a fogyasztók igényeit figyelembe véve a KECSKEMÉTI TERMOSTAR Hőszolgáltató Kft. 2017. szeptember 22-én pénteken elindította a távfűtést.

Azokban az épületekben, ahol korábban megrendelték a fűtést, ott a szolgáltatást folyamatosan biztosítják. Kérik a fogyasztók türelmét, megértését, amíg a város minden távfűtött lakásának minden radiátorába eljut a megfelelő hőmérsékletű fűtővíz.

A fűtésindítást követően 2 hétig – a bejelentés sorrendjében – ingyenesen végezik el a légtelenítést.

Hogyan segíthetik a társasház lakói a fűtés zökkenőmentes indulását?

Ellenőrzik a radiátorszelepeket, hogy azok nyitva vannak-e. Ez szükséges ahhoz, hogy a fűtővíz minden radiátorba eljuthasson, és a légtelenítési munkákat el tudják végezni.

Biztosítják a bejutást a felső szinteken levő lakásokba a légtelenítési munkák gyors elvégzése céljából.

Mi a teendő, ha a lakásában még nem indult be a fűtés?

Ha a radiátorok 10 ºC alatti külső hőmérsékletnél - nyitott radiátorszelepek mellett

- nem melegszenek, kérik, jelezzék bármely elérhetőségeiken:

- honlap: www.termostar.hu/hibabejelento, vagy

- e-mailen írásban a diszpecser@termostar.hu címen, vagy

- a HIBABEJELENTŐ 76/48-18-18 telefonszámon.

Bejelentéskor kérik megadni:

- a fogyasztási hely azonosítót (6 jegyű szám a távhőszámla tetején, a középső oszlopban felülről a második adat),

- a bejelentő, lakástulajdonos nevét, telefon elérhetőségét,

- a lakás címét (utca, házszám, emelet, ajtó),

- az észlelt hiba leírását, a probléma jellegét.

Fűtés indításkor – miután sokan egy időben telefonálnak – előfordulhat, hogy várni kell a hibafelvevők jelentkezésére.

 

Legolvasottabb: 
Hírös city slider ajánló: 
Nem