Kecskemét és Nagykőrös is városmarketing-díjas

2019 jún 7
Megosztás

Országos városmarketing gyémánt díjat nyert a Kecskeméti Katona József Múzeum és a Katona József Színház. A két kulturális intézmény kapta meg a városban először az országos marketingelismeréseket.

A pályázatokat a stratégiában és kampányokban közreműködő Török Katalin marketing tanácsadó, kommunikációs munkatárs nevezte, a városmárka, városimázs építő indirekt marketing kategóriában, a következő tevékenységekkel:

A Kecskeméti Katona József Múzeum imázs-és városmárka erősítő tevékenysége Kecskemét várossá válásának ünnepi, 650. évében: a Seuso-kincs és a Kecskemét 650 kiállítás, illetve, a Katona József Színház imázs-és márkaépítő tevékenysége a város 650. évében címmel.

A Seuso-kincs, a késő római császárkor egyik legjelentősebb ezüstkincse az országos körút negyedik állomásaként volt látható Kecskeméten, a Cifrapalotában. A regionális marketingkommunikációs kampány rekord látogatószámot eredményezett. Három hét alatt 24 ezer 58 fő nézte meg a tárlatot, amely rekord a maga nemében, mert korábban egyetlen kiállításnak sem volt ennyi látogatója.

A Kecskemét 650 címet viselő, hiánypótló várostörténeti kiállítás a város elmúlt hat és fél évszázados történetét tárja a látogatók elé a modern technika és virtuális valóság segítségével.

Kecskemét várossá válásának 650. ünnepi programsorozatához a Katona József Színház is csatlakozott, valamint ebben az évben vette kezdetét egy arculatváltással egybekötött kommunikációs építkezés, amely mind a város, és a színház számára is imázserősítő hatással bírt. A színháznak a városmarketingre gyakorolt hatása elvitathatatlan. Napjainkban a színház széles spektrumú műsorkínálattal várja a Kecskemétről és az ország különböző pontjairól érkező közönséget. A produkciók minden évben képviseltetik magukat az ország szakmai fesztiváljain. Az elismerések mellett, a közönség felől érkező szeretet az egyik legnépszerűbb kulturális intézménnyé emelte a teátrumot a városban és a régióban is, több mint 120 ezer néző látja évről évre a város színházának előadásait.

Ugyancsak Városmarketing Gyémán-díjjal jutalmazták térségünkben Nagykőrös Önkormányzatát is.

A város azzal a marketingkommunikációs munkával pályázott, mellyel hozzájárult ahhoz, hogy Nagykőrös legyen 2018-ben a Virágos Magyarország győztes városa, és ezzel kivívja a jogot az Entetnte Florale Europe versenyen való indulásra is. A Magyar Marketing Szövetség a díj adományozásával elismerte, és kitüntette az önkormányzat saját médiafelületeinek: Önkormányzati Hírek, www.nagykoros.hu és www.nagykorosma.hu, valamint város Facebook oldalainak működtetését, és ezzel a polgármesteri kabinet dolgozóinak munkáját.

A pályázatban hat kategóriában díjazták a települések ismertségük növelése, fejlesztése érdekében megvalósított sikeres kampányokat, rendezvényeket, a szakmailag profi marketingmegoldásokat.